Hallo, arbeidsliv!

Jeg er tilbake! Etter syv måneder i morspermisjon, er det pappas tur til å ta over hjemme. Det betyr at jeg kan kose meg med fulle dager på kontoret. Litt av en luksus. Jeg har nå forlatt hjemmekontortilværelsen og booket meg inn i kontorfellesskapet The Hub på Bryggen:

bilde(12)

Mitt nye kontorfellesskap. Her blomstrer kreativiteten!

Perfekt sted for sånne som meg å tilbringe dagene, når jeg ikke er ute på andre oppdrag. Her skal det skrives og legges lyse planer! Er full av arbeidslyst og kreativitet. Men hvordan går det så med den vanskelige andreboka? Følg med, følg med. Oppdatering kommer snart.

Om renatenedre

Forfatter av ungdomsbøker på Cappelen Damm. Forfatter av biografi om Erna Solberg på Juritzen forlag. Journalist i bunn og grunn.
Dette innlegget ble publisert i Innlegg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Hallo, arbeidsliv!

  1. Yuhuu! Deilig å kjenne på den følelsen, og så sette inn arbeidsmaskina i riktig gir. *skriveskriveskrive*

  2. thomas ryland sier:

    Uansett så har du sikkert fortjent en pause i mors-rollen. Samtidig så tenker jeg at uansett hvor vanskelig den andre boken er så har jeg værtfall troen på at du fortsatt vill klare å skrive på den måten at jeg vet at du blir fornøyd med den jeg har troen på at du kommer til å klare å skrive den så jeg gleder meg til du blir ferdig med den også lykke til med det skal du ha.

  3. Brian Jensen sier:

    Jeg er også fan af at forlade hjemmet for at arbejde i et kontorfælleskab! Jeg kunne slet ikke koncentrere mig da jeg sad hjemme! I stedet lejede jeg mig ind hos http://www.regus.no/ og dette kan jeg varmt anbefale, hvis du en dag har brug for at skifte 🙂
    God arbejdslyst herfra!

Legg igjen en kommentar

